KOSMETYCZNY HAUL

by - 9/10/2016


Czasem wydaje mi się, że kosmetyki to moje przeznaczenie, w końcu jestem przedstawicielką płci pięknej, jednak temat zainteresował mnie głębiej jakiś rok temu. Dziś za czystym sumieniem mogę powiedzieć, że odrywanie nowości z tej dziedziny to jedne z moich zainteresowań. Jeśli chętnie śledzicie nowości i fascynują Was ciekawe nowinki kosmetyczne, to ten post jest właśnie dla Was.


Palety-jedno z moich ulubionych działów. Dobrze mieć zamiast pojedynczych pudełeczek mieć wszystko zebrane w całość. Paleta ta, ma ogromnie szeroką gamę kolorystyczną, dlatego nada się idealnie na codzienne makijaże, szalone pomysły, niecodzienne wyjścia czy sesje zdjęciowe. Składa się z trzech pięter, gdzie każdy z nich przedzielony jest swoją własną folijką.
Ostania część składa się z 9-ciu róży do policzków oraz 6-ciu bronzerów. Pozostałe piętra to łącznie prawie 170 kolorów, w tym 8 specjalnych cieni. Jak widzicie moja paletka ma kilka sztuk delikatnie uszkodzonych. Dla własnej informacji, napisałam do sklepu i ku mojej uciesze, oznajmili oni po wysłaniu zdjęć, że przyślą nową paletkę. Nie przyjęłam oferty, poprosiłam po prostu o zniżkę przy kolejnych  zakupach, gdyż te cienie, pomimo, że są pokruszone mają się bardzo dobrze, a co ja bym zrobiła z dodatkowymi 183 kolorami? Nie mniej jednak, wielki szacunek dla sklepu za profesjonalność. Kolory świetnie na pigmentowane, długotrwałe oraz łatwe w użyciu. 




W ostatnim zamówieniu nie miałam szczęścia do cieni, jeśli chodzi o jakość wysyłki. Wybrałam najtańszą opcję, co poskutkowało w tym przypadku dwoma ubytkami. Dwa z 88 kolorów przyszły pokruszone. I tutaj, firma zadeklarowała nową paletkę, dlatego naprawdę ją polecam! Jak wyżej świetna jakość. Dodatkowo mamy lustereczko i dwa podwójne pędzelki.



Widzieliście już u mnie przedłużanie metodą clip-in. Bez wątpienia naturalne włosy są o wiele bardziej prawdziwe w odbiorze niż sztuczne. Nie mniej jednak jeśli chodzi o kolorowe taśmy, które zakładam 2-3 razy na rok jestem za sztucznymi. Zdecydowanie niższa cena, w tym wypadku dobra jakość i fantastyczne przejście tonalne. Starannie przyszyte klipsy trzymają taśmę na włosach przez cały dzień.



Nie kupowałabym tak dużego zestawu, gdyby nie promocja. Głównie byłam nastawiona na 5 dwustronnych narzędzi, który były dostępne jako jeden zestaw. Osobno był do kupienia także zestaw 15-nastu pędzelków, ale z racji promocji, oba te zestawy wychodziły taniej niż jeden osobno. Takiej okazji nie mogłam przepuścić i jestem bardzo zadowolona. Zdecydowanie świetne włosie, bezpiecznie zapakowane. 


Nie mogę skomentować inaczej tego wyboru, jak tylko tak, że porwał mnie szał kolorów. Zdecydowanie znudziły mnie ciągle czarne kreski, więc tak barwny zestaw wydawał się świetnym pomysłem. Wszystkie buteleczki są napełnione w 100%, mają ten sam cieniutki pędzelek, który pozwala na zrobienie równie cienkich kresek. 




Z tego produktu na odmianę jestem zarówno zadowolona, jak i nie. Pierwsza końcówka, czyli czarny eyeliner-świetny. Pod względem koloru, końcówki, łatwości wykonywania kreski, jak i pigmentacji. Niestety końcówka z 'pisakiem' do brwi jest nietrafiona. Może i końcówka dobra, niestety kolor jest okropny, w niczym nie przypomina żadnego brązu, a jedynie zmieszane zgniłe owoce, czy jeszcze coś gorszego... Natomiast tak niska cena to dobry wybór jeśli chodzi o sam eyeliner.



Pamiętacie jakże uroczą szminkę w płynie, która trzymała się cały dzień nawet jedząc i pijąc bez poprawek? Oto jej kuzynki! Zestaw 12 fantastycznych kolorów świetnych jakościowo.  Są obłędne!


Grzebyk był w malutkiej cenie, przez co postanowiłam dorzucić go do zamówienia. Zawsze przydaje się do fryzur z tapirowaniem (gęściejsza końcówka), czy aby wrzucić go do torebki na "czarną godzinę".

Beauty Blender jest wam znany? No właśnie, w końcu przyszedł czas i na mnie, aby go mieć. Przyznaję, jako, iż nie robię na co dzień pełnego makijażu, jeszcze nie miałam okazji spróbować, natomiast do sesji już niedługo jak najbardziej.

Przydatny gadżet jeśli denerwują was odbite palce czy tego typu niefajne rzeczy zdarzające się podczas malowania paznokci u stóp.

Myślę, że można przyrównać troszkę ten balsam do jajeczka EOS. Myślę jednak, że ten zamiennik sprawdza się równie fantastycznie. Ma wiele kolorów do wyboru, co jest jednoznaczne z wieloma zapachami. Mój przypomina mi troszkę owoce leśne-uwielbiam! Dodatkowo jest nieco mniejszy od tak popularnego jajeczka, przez co mieszczę go wszędzie. 

Fenomen mojego obszernego zamówienia. Jednym słowem wielkie: wow! Szczerze powiedziawszy, od dłuższego czasu nie potrafię znaleźć idealnego matowego lakieru. To już dla mnie nie problem. Wystarczą zwykłe lakiery i ten cudowny top-coat. Jedna warstwa i Twoje paznokcie są matowe!!! Mówię poważnie, działa po zaschnięciu, w 10 sekund. Plusem jest nie tylko to, że działa i szybko działa, ale także to, że teraz swoje ulubione kolory łatwo mogę mieć w wersji matowej, jak i błyszczącej bez podwójnych kosztów. 
Kupiłam je z myślą o sesjach zdjęciowych. Ten zestaw ma 10 par rzęs, ale są bardzo cieniutkie, dlatego też, dają naturalny efekt.

Ten zestaw zaś, zawiera może i tylko 5 sztuk, ale są to niesamowicie grube i długie rzęsy. Zdecydowanie perfekcyjne na sesje zdjęciowe!


Kolejny zestaw do zdobienia paznokci. Nie jestem pewna czy jednak zawsze do manicure będę go używała. Świetnie sprawdzi się także przy dekoracji czy zdobieniach, wykonując prace plastyczne.




Przy tym zakupie żałuję tylko, że reszta kolorów jest wyprzedana. Lakiery perfekcyjnie się rozprowadza, mają piękne kolory po dwóch warstwach, trzymają się bardzo długo bez bazy.

Wzornik okazał się bardzo przydatny. Moja kolekcja lakierów ciągle się powiększa, przez co szukanie ich mi troszkę zajmuje. Z wzornikiem wybór kolorów jest dużo łatwiejszy. Plusem jest to, że jest dwustronny, więc po pierwsze jest więcej miejsca, a po drugie można zrobić podział np. na hybrydy i zwykłe lakiery. 

Hybrydy miałam już kilka razy, chciałam posmakować długo trzymających się lakierów sama. Dlatego wybrałam 6 ulubionych kolorków. Ich cena jest malutka, ale jakość zadowalająca. Jedynie biały wydaje się inny, nie chciał wcale schnąć pod lampą. Producent gwarantuje 30 dni trzymania się koloru!

Jeśli hybrydy, to i lampa do nich. Wybrałam zamiast typowej firmówki, tańszy zamiennik. Nie interesuję się aż tak tą techniką, dlatego wydawanie wielkich pieniędzy wydawało mi się bezsensowne. Nie mniej jednak ta lampa, sprawdza się bardzo dobrze. Dla moich potrzeb wystarczająca.



Zamówiona raczej z kaprysu, na nią także była promocja. Postanowiłam więc, że dorzucę ją do koszyka, a nóż kiedyś się przyda.

Ten jakże uroczy zestaw narzędzie składa się 9-ciu przyborów. Całość jest zapakowana w różowo-przeźroczyste zamykane pudełko-jabłuszko. Wszystkie niezbędne akcesoria w jednym miejscu. Bardzo przydatny.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie dołącz do miasta na Facebooku oraz Instagramie!

Instagram- dunaj.sara

You May Also Like

79 Comments

  1. Też zaszalałam w tym miesiącu na lakiery hybrydowe, lampę i akcesoria do zrobienia manicure hybrydowego. Jestem równie zadowolona co Ty. U mnie trzymają jak na pierwszy raz dość długo. :) Widzę, że Twoje zakupy okazały się wielkie. Przedstawiłaś nam tu faktycznie wiele nowości. Kusisz mnie tym balsamem w kuleczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam, że zrobię haul taki z prawdziwego zdarzenia. :) I dlatego zebrałam rzeczy z dwóch kilku zamówień.

      Usuń
  2. Paleta cudna
    a lakiery hybrydowe bardzo mnie zacuekawily
    pozdrawiam Marcelka♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9/10/2016

    Powiem Ci, że paleta jednym słowem mnie zachwyciła ^^ Chciałabym taką posiadać :p
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna wiadomość, że Cię zachwyciła!

      Usuń
  4. Od jakiegoś czasu planuję zamówić lakiery hybrydowe i lampę, może wreszcie mi się uda :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę sporo bardzo fajnych rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta paleta ;) widzę, że zamówienie udane ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. wooow sporo tego haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny haul ;*
    dość sporo rzeczy :)
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresowały mnie te paletki. Tyle kolorów w jednej wow <3. Ogromny haul i chyba wszystko bym kupiła ;)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta piętrowa ma naprawdę mnóstwo kolorów-rzeczywiście, aczkolwiek tak 'mniejsza' również ciężko by ją szybko wykorzystać ;)

      Usuń
  10. Świetna sprawa z tymi rzęsami, do zdjęć idealne. Będę musiała się nad tym zastanowić :D Kurcze, kurcze ile kolorów *.* Nie używam cieni, a jeśli już to wolę ciemne, więc pewnie bym nie wykorzystywała, ale to tak ślicznie wygląda xD I świetne te błyszczyki. Znów powiem to samo - tyle kolorków, że aż wstyd nie chcieć :P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, sama nie maluje się na co dzień tak bajecznie, ale była promocja i tak przepięknie wyglądały! ♥

      Usuń
  11. Jeny jakie piękne paletki! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobną paletkę i też jestem zaskoczona trwałością kolorów, również te kolorki przydadzą mi się na sesje zdjęciowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również zostałam zaskoczona, nie spodziewałam się tyle dobroci po takiej cenie :)

      Usuń
  13. świetny haul, zastanawiam się nad zakupem tych pędzli bo jest tam pędzelek do roźświetlacza. :)
    Świetne rzęsy, daj znać czy dobrze się trzymają itp. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelki są TYLKO do paznokci! Uważaj :)

      Usuń
  14. oo sporo tego! bardzo fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ogromna ilośc kosmetyków i ile przerróżnych kolorów ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie dużo tych kosmetyków :)
    Jestem strasznie ciekawa jak wyglądają eyelinery na oczach.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiły się już w stylizacjach, zachęcam do luknięcia :)

      Usuń
  17. Ta paleta jest naprawdę cudowna, ale wiem, że moje umiejętności w makijażu są (*) a raczej ich nie ma :D chciałabym przetestować wszystkie produkty <3

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż to tak jakby malować na płótnie, tyle, że nie sztucznym, bez wątpienia się nauczysz ;)

      Usuń
  18. Widzę, że zaszalałaś :D Te cienie maja śliczne kolorki ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Oho, no zaszalałaś :D Ta paletka jest cudowna, te kolorki będą Ci bardzo pasować <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja równiez uwielbiam palety. Ta z lustrem jest genialna. Bardzo dużo świetnych nowości :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Doczepiane włosy przypadły mi do gustu !! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, na prawdę dużo tych rzeczy. Najbardziej podobają mi się paletki chociaż nie wszystkich kolorów bym używała, zalotka bo zawsze taką chciałam tak samo jak lampa UV. Jestem ciekawa tych kolorowych doczepek (jak w nich wyglądasz). Super post.

    Zapraszam do mnie: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/
    Zmieniłam adres bloga i straciłam niestety trochę odbiorców dlatego będę wdzięczna i szczęśliwa jeżeli zajrzysz i podzielisz się swoją opinią <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się i doczepki na blogu kiedyś użyć na żywo :D

      Usuń
  23. poklikałam i będę wdzięczna jeżeli zrobisz to samo u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna paletka, szkoda tylko, że kilka cieni się skruszyło, super kosmetyki!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, co prawda zawsze mieć lepiej w całości, ale sklep był bardzo chętny na wymianę :)
      Więc nie widzę problemów.

      Usuń
  25. Ależ kolorowy wpis! Wszystko jest takie piękne.. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  26. Paletkę cieni chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  27. Po to jest baza, żeby nie naruszyć tak mocno struktury paznokcia - robienie paznokci hybrydowych bez bazy jest głupim pomysłem i nie odważyłabym się na coś takiego. Baza Bling nie jest droga i warto byłoby ją dołożyć do zamówienia - poskutkuje to lepszą trwałością manicure oraz zdrowszą płytką. Od 2 lat robię manicure hybrydowy :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wspominałam co prawda nigdzie o tym jak robić i tematu odnoszącego się do twojego komentarza. Nie mniej jednak jeśli chodzi o treść, masz rację, że baza jest użyteczna, ale i tak nie jest to to samo co mieć własną zdrową płytkę, której się nie niszczy żadnymi produktami :)

      Usuń
  28. Anonimowy9/11/2016

    Och fantastyczne kosmetyki, paletka z różami jest świetna i podbiła moje serce, może dlatego, ze ubóstwiam róże haha.

    Buziaki ♥
    http://kamila-mackowiak.blogspot.com/2016/09/podsumowanie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie plus dla niej, że zawiera tak dużo rzeczy, przez co i w różach można przebierać! :)

      Usuń
  29. O rany! Tyle kosmetyków :) Najbardziej zaciekawiły mnie sztuczne rzęsy, muszą pięknie się prezentować :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie niebawem mam nadzieję, że je użyję :)

      Usuń
  30. Odpowiedzi
    1. Myślę, że na upominek też się nadadzą :)

      Usuń
  31. Anonimowy9/12/2016

    sporo tego , najlepsze palety

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Strasznie zazdroszczę rzęsostatnio pokochałam przyklejanie sztucznych, zawsze świetnie wyglądają! :D


    http://personallittletalks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jest inne spojrzenie w nich, ja na co dzień jeszcze nie używałam, bo nie czuję takiej potrzeby :)

      Usuń
  33. Całkiem pokaźny haul. Najbardziej zainteresowały mnie te błyszczyki, wyglądają bardzo fajnie. Chciałabym zobaczyć Cię w tych doczepkach. :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyki są genialne, więc mocno polecam. O doczepkach jeszcze porozmawiamy ;)

      Usuń
  34. Hello
    Lovely your blog and this product^^ Like it
    Would you like to support each other by follow on GFC and G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    xoxo
    Debi
    www.deborabrazil.com.br

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejuu paletki cudowne! cena pierwszej $19.12
    super haul, zazdroszcze wszystkiego a te kolorowe eyelinery super!


    nikolaa123.blogspot.com
    mam nadzieje ze wpadniesz♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe eyeliner'y bardzo dobre jakościowo, więc polecam serdecznie :)

      Usuń
  36. Wow! Ile cudowności :) To się nazywa konkretny haul

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że małe już były, więc potrzeba właśnie czegoś porządnego :D

      Usuń
  37. Dużo tego!
    Zainspirowały mnie pomadki *-*

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.