Wiedz, że jesteś tego warta... I tego całego zachodu...TEŻ

by - 9/01/2016

Sukienka/Dress-TUTAJ/HERE  Szpilki/Heels-TUTAJ/HERE
Modelka: Sara Dunaj (autorka bloga)
Foto: Gabriela Mamcarczyk

Ludzie gdy idę, widzą na mnie koronę,
Myślą, że patrzę ciągle w jedną stronę. 

Kiedy masz podniesioną głowę ciągle z ciebie szydzą.
Kiedy pochyloną zaś, spojrzeć na ciebie, myślą, że się obrzydzą.

Co z tego, że masz piękną suknię, jeśli w siebie nie wierzysz?
Co z tego, że nie masz nic, skoro masz wiarę?

Wtedy masz wszystko.
Zamykasz oczy,
unosisz głowę,
robisz krok.

Wiedz, że jesteś tego warta...

















Sukienka/Dress-TUTAJ/HERE  Szpilki/Heels-TUTAJ/HERE
Modelka: Sara Dunaj (autorka bloga)
Foto: Gabriela Mamcarczyk

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie dołącz do miasta na Facebooku oraz Instagramie!

Instagram- dunaj.sara

You May Also Like

60 Comments

  1. Piękna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo, bardzo podoba mi się ten komplet. Na lookbook'u też super to wyglądało.
    A tekst trafiony w dziesiątkę. Taki prawdziwy...

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/2016/09/inspiration-i-september.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za tyle zauważonych pozytywów kochana! ♥

      Usuń
  4. Sukienka śliczna :) A ty w niej wyglądasz przecudownie! :D

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna suknia , bardzo przypomina mi suknie ślubną .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście troszeczkę przez kolor może :)

      Usuń
  6. Wyglądasz pięknie, tak nietypowo :) Super wyszło, test bardzo pasuje !!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale kozacka sukienka :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Najlepsza część garderoby zaraz po... całej reszcie ;)

      Usuń
  9. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladasz swietnie!
    Ostatnie zdj rządzi ;****
    absolvedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. buty mega mega mega :3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście fajna stylizacja, zdjęcia ale dziś zwróciłam bardziej uwagę na wiersz na początku
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie i śledzenie mojej twórczości :)

      Usuń
  13. wyglądasz po prostu cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna sesja! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podobają twoje posty z pewną "charakteryzacją", a suknia rzeczywiście jak dla królowej :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesje tematyczne mają w sobie coś innego, jednak wymagają więcej pracy, dlatego tak rzadko się pojawiają :)

      Usuń
  17. Wyglądasz jak księżniczka, niesamowity ten zestaw!:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, w każdej z nas drzemie trochę z księżniczki <3

      Usuń
  18. MISTRZOSTWO! zakochałam się w tym blogu i obserwuję :)
    Zapraszam proszę do nas!
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki piękny tekst <3 Ślicznie wyglądasz w takiej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezu zakochałam się w twojej sukience!
    M.Ó.J B.L.O.G!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka piękna sukienka, wyglądasz jak anioł! ♥

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeeeju piękne zdjęcia ! Miło się ogląda. Będę wpadała do Ciebie częściej, czekam na kolejny post :)
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczna wiadomość, będę wyczekiwała Twoich wizyt :)

      Usuń
  23. Zestawienie jest po prostu nieziemskie. Niby delikatne, ale swoją osobą dodajesz jemu takiego powera! ;)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Dziękuję kochana. Cieszę się, że mogę przekazać swoją energię komuś innemu :)

      Usuń
  24. Sukienka jest piękna, ale jeszcze piękniejsze jest to co piszesz, pozdrawiam :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszyscy zachwycają się sukienką, która nie mogę zaprzeczyć jest piękna, ale ja zakochałam się w Twoich kolczykach! :)

    http://personallittletalks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, jaka dbałość o szczegóły, bardzo się cieszę :)

      Usuń
  26. Jezu, jaka piękna sukienkę ♥ A te buty też świetnie się prezentują. Zawsze chciałam chodzić w takich, ale niestety szpilki to raczej nie na moje nogi xD

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpilki to zaraz po sneakers'ach moje ulubione buciki :)

      Usuń
  27. Cudowny strój, zakochałam się, a zdjęcia jak najbardziej udane! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się, że się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny i pozostawiony ślad.
Odpowiadam na każdy komentarz, dlatego zostaw link do swojego bloga-będzie mi łatwiej go odnaleźć.